Banada ilk doktorum 36 da yaptı çatı muayenesini ve zor dogum olur dedi dar ddi ama yanlış yani dr umu değiştirdim oda daha bebek baskı yapmadığı için kemikler açılmaz hemde çatı muayenesi acıtır o hftada erken yapmış muayeneyi dedi 39 da oldm bida catı muayenesi ve hiç acımadı. Yani benimde enerjimi düşürdü ilk doktorum ve değiştirdim bence sende degistir baska dr ada görün catı muayenesi de daha olma simdiden korkutma kendini