İyi günler hanımlar bugün kontrol oldum maalesef başka doktora oldum kendi doktorum hastaneden ayrıldı doktor bütün enerjimi emdi çok ilgisiz geldi. Çatı muayenesinde çok kastım kendimi doğal olarak çok acı hissettim senin normal Doğum yapabileceğini düşünmüyorum dedi bende düşünmüyorum zaten artık az öncede nst çekildim minik ağrılar göründü dedi tekrar çekilicem ona göre yatış yapılabilir dedi bu durumu yaşayan var mı çok moralim bozuk😔