dilek1 hiç korkma bende 165 çıktı, 100 gr yapıldı. Onda da 2 değer yüksek çıktı. Diyetisyene yönlendirdi doktor. Dediklerini yaptım, birde tarçınlı su içmeye başladım( şekeri düzenlediğini duydum ve diyetisyende içebilirsin dedi) son kontrolümde şekerim normale döndü. Hala dikkat ediyorum , tatlı çok canım isterse sütlü tatlı yiyorum haftada en fazla 2 defa. Meyveyi de günde en fazla 3 tane yiyorum.