Sldlf canım çok geçmiş olsun aynı şeyleri yaşadım. Kanamam olmadığı için fitil vermişti doktorum fitille düşük başladı ama hiç merak etme adet sızısı gibi ağrın oluyor öyle aşırı değil. Ben bir hafta evde kendi kendime düşük yapmaya çalıştım baya da kanama oldu pıhtı düştü doktora kontrole gittim parça kaldığı için kürtaj oldum. Kürtajda zaten uyutuyorlar beş dk da bitiyor. Sen sadece psikolojini sağlam tut. Ben tekrar hamile kaldım çok şükür suan sağlıklı gidiyor korkma tekrar yasar mıyım diye.