Pzt post açmıştım. Kesem var ama embriyo oluşmamış. İki gün sonra başka bir hekime gittim ve yine aynı şeyi söyledi. Boş gebelik haftaya kürtaj yapalım dedi. Kürtaj öncesinde vajinadan bir fitil verip rahimin açılması sağlanacakmış. Böyle birşey yaşayan oldu mu. İlaç ağrı yapıyor mu. Kürtajdan çok korkuyorum. Kendi kendine düşmesinin bi çözümü yok mu acaba??