Gokcedag Mrv1234 dün yaptirdim, iyiki yaptirmisim cunku ben de cok kilo aldim bebegim de haftasina gore onde gorunuyor. Ama cok sukur cikmadi seker, yine de dikkat etmek sart. Allah korusun var ise herseyin bir cozumu var onlem alinir
Bahriyekaraman minikmelegim_ doğru diyorsunuz kaç saat beklediniz uzun sürüyormu şeker yüklemesi işlemleri sonuçları merak ettim
minikmelegim_ Bahriyekaraman aç karna gittim saat 9 da saniyorum. Direk bir kan aldilar sonra icecegi verdiler içtim cilekliydi guzeldi ama aç karna yarimdan sonrasi zorladi. Sarhos gibi oldum zaten :) içtikten 1 saat sonra tekrar kan verdim. Sonra idrar da verdim iki kez. Ya kusura bakmayin tam hatirlamiyorum sirasini ama 3saat filan surdu 3kez kan 2kez idrar verdim
Hulya3438 Bende 22.haftamdayım banada doktorum yaptırmamı söyledi fakat ben kesinliklikle yaptırmayacağım.Eşimle düşündük araştırdık.Diyelim ki yaptırdık vede şeker çıktı.Hemen engelliyorlarmı bir tedavisi varmı yok hamile olduğumuz için ilaçta veremicekler yaptıkları tek şey size diyet verip beslenmene dikkat et hareket et demek oluyor ee bunu bilinçli anneler zaten yapıyor birde vücuda durduk yere aldığımız şekeri yok etmeye çalışıcaz birde eğerki bizim vücut şekeri kaldıramaz ise bu şeker plasentadan olduğu gibi küçücük bebeğe geçecek.Ha ailenizde yada kendinizde şeker hastalığı olur kilonuz çok olur özel durumlar için birşey diyemem ama bunun dışında tavsiye etmiyorum ben.2 görümcem doktor kayınvalidem Ebe hemşire hepside kesinlikle yaptrma dediler.Kendileri yaptırmamış benim iki ablamda yaptırmadı.Ablamın biri son çoçuğuna yaptırdı ve yapıldıktan sonra hiçbişey çıkmadı doktoru yaptrmasakta olurmuş dedi🙄Birde düşünüyorumda eskiden şeker testimi vardı siz kendinize iyi bakarsanız hiç gerek yok.