Mrv1234 aşırı yükleme ile şeker hastası olma ihtimalimizde var ama canm göz önünde bulundurmuyoruz sağlık ocağında bir hafta aç karın tok karınla şekerimize baktırmamız yetirli olavaktır takip altında olcaz sonuçta ve sağlık ocağı doktorumda öyle yapalım dedi bana çok mantıklı gelio ama bilmiyorum zaten doğum anında illaki stresten çıkacaktır tahminen konusyrm