Aso1212 çok geçmiş olsun canım, bende daha önce boş gebelikten kürtaj oldum şimdi 13 haftalık hamileyim. 3 ayı doldurunca içim rahatlamıştı sizin postu görünce yine tedirgin oldum. Rabbim korusun evlatlarımızı. Progestan kullanıyordum bende 3ay dolunca bıraktım. Faydası olacaktır insallah size de kanamanız durur rahatlarsınız bol bol dinlenin tuvalet harici kalkmayın.