Aso1212 ben pazar günü ciddi kanama yaşadım, devlet aciline gittik aynı ssyleri söyledi hatta yatıralım dedi. Kendi doktorumu aradım sonraki gün ve gittim ona baktı bebekle ilgili kanama alanı kesede sorın vs görmedi. İlacı bile içme dedi. Rahim kasılması yapabilir böle dedi. Kendi doktorun varsa mutlaka ona git derim devlet acilleri risk almıyor, dıktorum riskin yok düşük olmaz dedi ama devlettekiker olabilir dedi. Malesef gitmiş bulunduk bizde. Canımı sıkma