Aysgl_trl_trn misafr az değil canım ben 29+5im 1350 dedi doktorum. Kilosu gayet haftanla uyumlu gidiyor dedi
Sermec Aysgl_trl_trn canım bana 29+5 te kılosuna 1337 boyuna da 37 cm dedı kılosu haftasına göre uyumlu sadece boyu bıraz kısa desi su an 30+4 haftalık olduk iyi mi kılosu bana zayıf gibi geldı sankı
misafr Aysgl_trl_trn vala bnde inanasim gelmedi esim isinden dolayi dogudayiz ozele godyorum ama oda zayif dedi moralimi bozdu erken dogum oluyomus zayflarda gelisumi geride kalirsa 🙄
Aysgl_trl_trn Sermec bence normal canım. Benim doktorum gibi seninki de normal demiş bak. Normal doğum düşünüyorsan zaten 150 gr eksik 150 gr fazla o kadar fark edeceğini düşünmüyorum. Ben 2500 kilo doğmuşum. Bebeğim bana çekmicek anlaşılan ☺️
Sermec Yasemin58 burda herkes 1600 1700 falan yazıyorda onları görünce yavrum anası gibi zayıf mı olacak acaba dıyorum 😁
Yasemin58 Sermec bizimki biraz fazla aslında bende kilolu değilim babada değildir ama sadece eşimin küçüklüğüne çekmiş tüm kardeşler tombul dogunca😀
Sermec Yasemin58 herlade ben 3 kılo cıvarı dogmuşum eşim 4 kılosu ve boyu bana cekmiş 1.50 boyum eşim 1.73 37 cm di 29+5 te oğlum ama ultrasondaki görüntü aynı babası 😁
Yasemin58 Sermec bizde ayrintilidan sonra daha o görüntüyü göremedik yaa eşimde amam aman değil o da 173 boyuna 43 dedi 😀
nursan1 Semaalcan 37 haftamda 3082 gramdı şu an 37+5 im haftaiçi kontrolüm var bakalım benim bebeğim kaç kilo olmuştur bende çok almasından korkuyorum normal doğum zor olur diye 🥺
Sermec Yasemin58 sizin boy da önde gidiyo sanırım normalde o haftalarda 40 cm oluyo bızım kı 37 cm cıktı bıraz kısa haftasına göre sizin bebek 2 3 hafta önde gıdıyor sanırım kılo boy olarak 🙂
Sermec Aysgl_trl_trn sanırım sezeryan olcam canım bebeğin kafası 3 hafta önde doktorum boyle devam ederse sezeryan olmak zorundasın dedi
Fikret_kayra Semaalcan son haftalarda gunde 15 gram alirmis yeri daraldigi icin ona gore hesapla 😆 bende 38+4 um yarin dogum yapicam 3350 suan
Aysgl_trl_trn Sermec bana daha bişey demedi canım normal dedi gelişimi için. Tabi sağlık problemi oluşursa bende sezaryen olurum. Rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🥰🤲
Yasemin58 Sermec aynen öyle enine boyuna gidiyor dedi lafa çapı olarakta öyleyiz bakalım diğer muayne nasıl olacak😀ne kadar da bir gidiyorsunuz doktora?
Aysgl_trl_trn misafr yok canım zaten periyodik tablolar oluyo internette ben Bi kaç yerden de bakıyorum. Gayet normal kiloları