Kendinizce haklı olabilirsiniz ama sizi ayda bir aradiklari sevmedikleri ya da dusunmedikleri anlamına gelmez ki. Yani sizi her gün arayan insanlarin çok mu sevdiğini düşünüyorsunuz . Bazı insanlar vardır telefonla konuşmayı çok sevmezler , ama yardım isteseniz koşa koşa gelirler, bazıları ise telefonla konuşmayı çok sever ihtiyacınız olduğunda bahane sunarlar. Bu yüzden çokta ön yargılı olmamak lazım.