Cicimato_96 Nuriiiiii 34. Haftamdayım çok şükür hiç kabızlık sorunu yaşamadım. Yemeklerimi düzenli yiyorum ara öğün yapıyorum ve fazla sıvı tüketiyorum. Bu haftadan sonrada inşallah yaşamam🙄
Zeynepreyyan Nuriiiiii aynen ya bende kabız ve gaz sancısı yaptı. Nasıl olsa herşey yiyip vitamin alıyorum diyip bıraktım
Emineyavuz_53 Nuriiiiii hamile olmasanız bi çay vardı bi markanın vişne saplı olanı doğuş yada doğadandı ama ne yazık ki gebeler içemez
Rainhn Nuriiiiii hahaha hamilelik önce side vardı şimdide var en sonunda çocuğu birakcam diye korktuğum zamanlar oluyor 😀 yapısal galiba kuru kayısı yemeye başladım yumusasim için diye bakalım artik 😂
Gamzedngdn Nuriiiiii hiç bilmiyorum ama pek iyi değil onu söyleyebilirim ne zaman geleceğini bilmiyorsunuz ve bir anda tuvalet sorunu çıkıyor ortaya çalışıyorum ve iş yerinde lavabo yok hep yetişene kadar ak la karayı seçiyorum diyebilirim çok sıkıntılıyım 🥴
Nml06 Nuriiiiii Merhaba, belirli aylar hep bu şekilde olacak sonra rayına giriyor. Kullanılan ilaçlar, değişen bünye buna anca ayak uyduruyor telaşlanmayın💫