aysenur4 Nuriiiiii walla cıktıgı kadar cıkıyo zorlanmadan kalkıyorum napıyım bide tam gelmeden gitmiyorum kimi zaman keçi gibi bırakıp cıktıgım bile oluyo 😅
Emineyavuz_53 Nuriiiiii ben hiç olmadım çok şükür 😁 son haftaları da gördüm . Su içip ve meyve yiyorum sürekli . Kayısı hoşafı öneririm
iremss Nuriiiiii 34+5 olduk şimdiye kadar sorun yaşamadım ama sıvı alımına falan dikkat ediyorum etkili mi tam bilmiyorum
Gamzedngdn Nuriiiiii ben kabız olmayı bırak ilk günden beri 1 gün normal 1 gün ishalim 17+3 oldum bugün bende ishalden şikayetçiyim maalesef 😑
aysenur4 Nuriiiiii ayaklarım uyusuyo baktım gelmiyo kalkıyprum uzun süre kalsam da zorlamıyprum kös kös fayanslara bakıyorum
Anka386 Haftayım olmadım şükür ama özel birşey de yapmadim. Hem iki gün de bir çıkardım hamilelikte de öyle oldu ama günde 5 litre kadar su içiyorum belki ondandir
Emineyavuz_53 Nuriiiiii bende ömrüm boyunca hiç olmadı belki ondan . Bilemem ama zor olsa herkes ya . Allah şifa versin
Gamzedngdn Nuriiiiii hiç bilmiyorum ama pek iyi değil onu söyleyebilirim ne zaman geleceğini bilmiyorsunuz ve bir anda tuvalet sorunu çıkıyor ortaya çalışıyorum ve iş yerinde lavabo yok hep yetişene kadar ak la karayı seçiyorum diyebilirim çok sıkıntılıyım 🥴
Emineyavuz_53 Nuriiiiii hamile olmasanız bi çay vardı bi markanın vişne saplı olanı doğuş yada doğadandı ama ne yazık ki gebeler içemez
Zeynepreyyan Nuriiiiii decavit kabiz yapıyor . Doktor bana bol bol zeytinyağlı salata ve kuru kayısı ye dedi. Ne yapsam kabizlik geçmedi. Decaviti bıraktım sonra
Zeynepreyyan Nuriiiiii aynen ya bende kabız ve gaz sancısı yaptı. Nasıl olsa herşey yiyip vitamin alıyorum diyip bıraktım