sdnrkya A_C_04 ben hic göğüs ağrısı yaşamadım 1 kaybim var sadece kasigim ağırdı ama ınsallah vardır canım sabret adet geçsin varsa bile çıkmayabiliyor moralin bozulmasın
A_C_04 Mutter olur etiketlerim 😊 bnde akıntı oluyor bazende çok kaşıntı da oluyor bunlar sadece bu ay oldu
mucizemibeklerken17 A_C_04 aynen kuzum benim de ayni şekilde adete 1 hafta veya 10 gun kala baslar göğüs agrım ama bu sefer sadece uçları oldu. Hayırlısı bakalim bu ay ya da şubatta guzel haberler alalim 🤩
A_C_04 mucizemibeklerken17 inşallah güzel haberlerini bekliyorum bildiğim kadarıyla göğüs ucu ağrısı belirtilerden biri 😊😊
[silindi] A_C_04 benimde ilk basta gogsumde agrim olmustu hamileligimi oyle anlamistim umarim seninde kucagin bos kalmaz rabbim hayirli olani versin
Eddaliko Kızlar ben bir gebelik geçirdim 8.haftada kürtaj oldum boş gebelik cıktı sorum şu ilk gebelikte gögüslerim taş gibi olmuştu şişmişti ordan anlamıştım hiç gögüs hassasiyeti yasamadan da hamile oldugunu öğrenen var mı🙏🏻Tekrar çalışmalara başladık da 😌
Ecmelbeyza Kızlar yumurtlamadan kaç gün sonra ( döllenme olduğunu varsaysak )göğüs ağrısı başlar?Ve kasık ağrısı da hemen başlıyor mu