A_C_04 hamile kaldığım ay yumurlama dahil meme ağrısı hiç geçmedi hala da devam ediyor ama her yerinde değil, sadece uçları çok ağrıyor. Bıçak saplanması yaşamadım ama kıyafet giyerken sütyen takarken çok acıyordu. Suan az hafifledi. 12. Haftadayım. Ben birde regl olduğum gün ateiimi biliyorum 36.2 düşünce regl olurdum, ona bakmıştım 36.9 37.0 çıkıyordu gününde test yaptım hemen çıktı günümde.