Minikkus098 Benim eltimde kiz cocuğuna hamile kaldiğinda hormonlarindan dolayi buyuk buyuk kocaman sivilceleri çikmişti ..8 ay oLdu doğum yapaLı yeni yeni düzeLiyor ..Sezeryan doğum yapti kendisi ..Ama normal doğum yapanLar o doğumdaki terLe yüzLerini siLerlerse hemen geçiyor diyorLar ama ne kadar doğru biLemiyorum ..Bende erkek bebeğe hamileyim . Ama yuzumde sivilcelenme oluşmadi ..Aloevera jeli kullaniyorum ve lavanta sabunuyla hergün yikiyorum istersen deneyebilirsin . 😌