Minikkus098 Kızlar erkek bebek bekliyoruz daha 14 haftalığız ama yüzüm mayın tarlası gibi kırmızı kırmızı sizlerinki nasıl ? Nasıl çözüm buldunuz cildinize ne kullanıyorsunuz ? 🤷♀️
Deletedmom124 Minikkus098 bende hiç çıkmadı öyle şeyler fark ediyor demek ki ciltten ciltte ilk gebelik erkekti tertemizdi yüzüm 2. Gebelik kız yine tertemiz
ilkbahar Minikkus098 erkek olunca cilde bişey olmuyo diye biliyordum.. 16.haftalığız Benim bi değişim olmadı... 🤷♀️ Kız çocuğu olduğunda anne güzelliği bebeğe geçiyomuş ondan baya yüz bozuluyor diye biliyordum
Merve_fatih Deletedmom124 evet bende de aynısı 🤷 herkes o kadar emindi ki erkek olacağına hem kilo dağılımı çok düzgün fizigimde hiç bozulma yok göbek dışında,hem de yüzüm tertemiz... Pek alakası yok galiba
Minikkus098 ilkbahar banada hep tersini söylüyorlar kız güzellik katarmış erkek güzellk alırmış dediler
Mrvmerve Benimkide erkek ama iyi kotu hiçbi değişiklik olmadı şimdiye kadar. 30.hftadan somra şişlik ödem sadece
tiniminianne Benimde erkek 22+4 üz cildim bozuk değildi zaten ama daha bir parlaklık vr pürüzsüzlük kazandı gibi 😍 Minik sevgilim şimdiden yüzümü güldürüyor👼🏼😍💃
Omerasilinannesi Benimde erkek 38 haftalığız en başından beri herkesin dediği güzelliğine güzellik geldi diyorlar😂 yani herhangi birşey yok leke vs
SedaveSusam Minikkus098 çok normal canım kız erkek farketmiyor ilk üç ay ve son üç ay malesef sivilceler patlıyor bende şuan son üç aya girdim sırtım ve alnım mafoldu resmen
Zuhraa Minikkus098 yaa bende 14 haftalığım 1 hafta once erkek dedi tahminini soyledi. benim cildim de oyle kirmizi kirmizi sivilce yok ama kırmızı lekeli
M_agayeva Minikkus098 22+4 olduk canim oyle boyle deyil baya cirkinlesdim 🤣🤣vucudum desəm daha betər halde🤣
kitapkurdu Minikkus098 benim iyi dudağımın kenarı kızarıyor. Onun dışında yüzümde bişey olmadı. Sürekli nemli tutmaya çalışıyorum
Bahar33 Ben de erkek bebeğe hamileyim 33+5 günlüğüz ama cildim de hiç bir bozulma olmadı gebelik öncesi nasılsa şimdi de aynıyım