heyecanlibekleyisim 23 haftalik hamileyim.Iki gun once tetanoz asisi vuruldum..Ignenin vurulduğu bölge şişmiş ve acıyor ve hafifte kızarmış..Aşiyi vurulanlarda oldumu boyle birsey.Yoksa bu yan etki felan mi oluyor Cevaplarsanız sevinirim
fatmaaeminn heyecanlibekleyisim oluo cnm bn bir hafta üzerine yatamadım...bir hafta yada 10 gün sonra gecio 😊
tiniminianne heyecanlibekleyisim oluyo canım bende bugün 2.dozu vuruldum sabahtam beri kolumu kaldıramıyorum birde dediğin gibi şişti. Aöa ebe sabah dedi bir hafta 10 gün sürebilir agrı ve şişlik diye
Minikkkkk heyecanlibekleyisim oluyor canım bendede oldu beni uyardılar eğer şişme ve ağrın olursa buz koy o geçirir dediler bende ağrı oldu koydum geçti
Yenianneadayi2208 heyecanlibekleyisim yan etkisi canım korkma.Pamuğa limon kolonyası dök aşı olan yerine hafif hareketlerle masaj yaparsk kolonyayı yedir , pamuk kolundayken de üzerine buz koy.Ağrısını ve şişliğini azaltır.Düzenli yaparsan işe yarıyor bir kaç güne 🌸
heyecanlibekleyisim fatmaaeminn insallah Yaaa..😒Acısi deilde sismesi morelimi bozdu..Teşekkürler cevabin icin 🙏🌼
fatmaaeminn heyecanlibekleyisim bnmkide şişmişti ...zaten ebe söylüyor canım şişer ağrır diye sana söylemedi
heyecanlibekleyisim Minikkkkk evet bende koydum azicikta olsun hafifletti agrisini ama sismesi duruyor hala
heyecanlibekleyisim Merve23 ben 22+6 iken vuruldum..Genelde ilk aşı 22.haftada sonra yapılıyor diye biliyorum yanlis bilgi vermek istemiyorum.Cunku ben saglik ocagina gittim bana gun verdi dedigi tarigde gittim ve bebek hareketlerini hissediyormusun diye sormustu
Ebrars Merve23 benim doktorum dünya sağlık örgütüne göre 27-36 arası vurulmasının daha uygun olacağını söylüyor.
deletedmom2626 heyecanlibekleyisim benim çok kötü ağrım olmuştu nasıl ya bu ne ağrı dedim. Çok kuvvetli sanırım. Ama için sinmiyorsa aile hekimine sor kuzu. Bn bakmadım koluma şişmiş mi diye. Sdce aşırı ağrım olmustu
heyecanlibekleyisim deletedmom2626 evet sorucam yarinda ayni devam ederse..Nolur nolmaz diye.Sol tarafima yatamıyorum 😞 Hamilelikte de sol tarafa uyumak iyi deniliyor zor olsada o aciyla uykuya dalmak zorunda kaliyorum
Smraozn12 heyecanlibekleyisim bnmde vurulduğmun gecesi başladı agrısı hem şişlik olştu kaldıramıyodum kolumu hiç 3.4gün sonra düzeldi 2.ci Dozda agrı oluşmadı ama.
Hapyannecik Buz varsa şiş olan yere buz koyabilirsin biraz ağrı yapar evet ama gecer buz iyi gelecektir sislige gecmis olsun