Mom46 bende diş ağrısı için tamda 23 haftalıkkaen kullanmıştım bende yan etki olarak vajinada aşırı mantar ve kaşıntı yaptı hemen ilacı bıraktım ve bende bebeğimin hareketini iki gün hissetmedim boll boll çikola
ta yiyip ağzı yukarı yat bi kendin dinle hareket edecektir mtlaka bu haftalarda duyulmaz bazen inşallah kötü birşey yoktur sen içini ferah tut kalbimiz duamız seninle çok ta kafana takılıyosa şuan başka bi acile git ve önce mutlaka çikolata ye inşallah bi sıkıntın yoktur