Ben de bir Antibiyotik verdi doktor kadın Doğum doktorum onaylı kullandım 1 tane 1000 mg ama istifar ettim çıkardım, midem kabul etmedi. Iğne verdiler Antibiyotik 6 tane onları kullandım ama bebeğim hareket ediyor çok şükür, inşallah sende de sorun yoktur canım, sağlıkla alalım bebişleri kucağımıza 💕