Bsra1998_ Ebaki benimde bugun diger gunlere gore daha koyu sen koyu gördüğün gunleri degerlendir tatlim
Zeynepbzp @Bsra1998 Bsra1998_ Bende de polikistik var ama ovulasyon testinin baktığı hormonlarım yüksek olduğu için hep çift çizgi çıkıyordu hiç bir işe yaramadı yani.
Bsra1998_ Zeynepbzp cift cizgi herkeste cikiyo canm önemli olan t cizgisinin c cizgisinden daha net gorulmesi
Bsra1998_ Zeynepbzp hayir bende polikistik overim ama benim oyle degil benum adetm biteli 6 gun oldu yapiyorum hepsinde silik çıktı bugun daha koyu
Bsra1998_ Ebaki beklemedeyim iste canm istersen instagram kullaniyosan ordan yaz bana en azindan takip ederiz gün gün
Bsra1998_ Mrvsln54 tamam simdi anladm canm ben o gonderiyi 5 6 gun oldu paylasali ondan ilk anlayamamistm basladm yapmaya 4gun oluyo
Bsra1998_ Zeynepbzp canm sen beni yanlis anladn bende polikistik overim ama bende ayni sekilde olmadigini anlaattm