Bsra1998_ Kızlar bende polikistik over var dun adetim bitti simdi ovulasyon testi yapsam olurmu? Bizim yumurtlama diger bireylere gore farkli oluyomuş adetinin ertesi gun yumurtlama gunu olan var mi aranizda varsa yazarsa sevinirim 😊
Aysegulum27_ Bsra1998_ ovulasyon testine hemen başla erkende olabilir geçte olabilir o yüzde.pes etme koyu gördüğün günleri değerlendir
Elifmstf Bsra1998_ ben ovulasyonla hamile kaldım canım adet bitimi başlaman senin için iyi olur. Normal adet görenlere sizde durum daha çok değişiyor yumurtlama günü
Zeynepbzp @Bsra1998 Bsra1998_ Bende de polikistik var ama ovulasyon testinin baktığı hormonlarım yüksek olduğu için hep çift çizgi çıkıyordu hiç bir işe yaramadı yani.
Bsra1998_ 9496 olur sanirim canm onun hankkinda bi bilgim yok ama test seklinde takip edebilirsin. Mesela benim iki gun once adetm bitti bugun ovulasyon testiyaptm biri silik iki cizgi cıktı yumurtlamam erken olcak heralde onu takip ediyorum suan
Bsra1998_ Aysegulum27_ basladm canm dun yaptm tek cizgiydi bugun yaptm iki cizgi oldu biri silik adetm biteli 2 gun halbuki daha ama cabuk yumurtluycam heralde 😍 insallah bu ay olur
Aysegulum27_ Bsra1998_ iki çizgi olması önemli değil iki çizgide aynı koyulukta olmalı veya daha koyu olmalı kontrol çizgisi .youtubede videolar var izle bak yeni kulşanıyorsan.ebru ceylan bir gebeni günlüğü yaz çıkar
Bsra1998_ Aysegulum27_ biliyorum evet ama normalde tek cizgi cikmasi lazm lh hormonu artisa gectiginde yavas yavas koyulasiyomus cizgi onu anltmaya calisiyorum
Bsra1998_ mucizemibeklerken17 anladm canm ama dedigim gibi kisiden kisiye farklılık gosterdigi icin ben temkinli davraniyorum 😍
Bsra1998_ Elifmstf aynen canm basladm bende ilk gun tek cizgi cikti dun biri silik çıktı bugunde ayni sekilde silik çıktı biri
Elifmstf Bsra1998_ ben iki gün yumurtlama gördüm canım o iki gün ve ardındaki 3gunu daha değerlendirdim. İkizlerim olucak Allah nasip ederse. İnşallah isteyen herkese olur. Ne zamana olcagi belli olmuyo yumurtlamanın catlamayi görene kadar devam et
Ebaki Bsra1998_ bnde ovulasyon testi kullanıyorum cnm adetim 8.günü c cizgisi koyu t cizgisi hafif silik cıktı bugun de aynı sekilde oldu bnmde yumurtlamam yakın mı oluyo demek bu
Elifmstf Ebaki hayır t çizgisi c ile aynı koyulukta yada daha koyu olması gerekiyo. Diğer çıkan çizgiler önemli değil o zaten vücutta olan hormon olduğu için her zaman çıkabilir silik olarak
Bsra1998_ Ebaki ben yakin oluyo diye biliyorum cunku benim ilk yaptigimda sadece c cizgisinde cizgi koyu çıkmıştı digerinde hic bisey cikmamisti ama 2 gundur benimde silik koyu gunleri gorunce yazalm birbirimize canm 😍
Ebaki Bsra1998_ bnm cumartesi biraz koyu cıktı pazar ise cok hafif ince Bi cizgi cıktı cnm anlamadım gitti cünkü cok koyu olması gerekiyor yumurtlama da 🙄🙄
Bsra1998_ Ebaki benimde bugun diger gunlere gore daha koyu sen koyu gördüğün gunleri degerlendir tatlim