Momof2child
merhaba canım ben iki gündür çekiyordum. Hastaneye gitmek istemedim. Hastanelere de enfeksiyon dolu diye. Ama 38 i gördüm ama hemen düşüyordu. 37,8-37,9 gördüm. Bugün acile gittim doktor ölçtü 37,5 dedi. Hastaneye yatırmak istemiyorum çok fazla enfeksiyon kapma çok yüksek değil dedi ama her ne olursa olsun bir doktor fikri almakta yarar var bence 🤔🤔