Arkadaşlar merhaba yaklaşık 1 saat önce ateşim çıkmaya başladı bir de baş ağrısı ve inanılmaz mide yanması var. Eşim şu an iş yerinde her yerime soğuk kompres yaptım. Bi 38 görüyor bi 37,5 arası gidip geliyorum. Ayağa kalkabiliyorum. Biraz daha beklemek istiyorum eşim gelene kadar neler yapabilirim. Yardımcı olur musunuz ?