Heyv Mahbuss Şahin bey abimin sapasağlam bebeğine ölmüş sabah kürtaj yapacağız demişti. Neyse ki ertesi sabah Arjen Beye götürdük yengemi hamd olsun sağlığı yerindeydi
Mahbuss Heyv hamilelik yaşamadığım için bilmiyorum canım ama ultrason cihazlari çok eski ondan olabilir sevmiyorum aslında hastaneyi ama genelde tek gittiğim için en yakın hastane park hastanesi mecbur gidiyorum
Pelsin Esbebeginannesi cihanpol mem arjin mil canm doktorun adı çok ilgileniyormuş ben orda değilim yoksa giderdim şimdi İstanbul’da yaşiyom
Merve7644 Evnmrvn ben bir kere gitmiştim daha da gitmedim 😁aşırı yoğun bu yüzden de muayene olurken bile insan geriliyor acil sırası gibiydi
Merve7644 Esbebeginannesi ben cihanpol Enes bile gidiyorum memnunum aslında cihanpol daki bütün kadın doğum doktorları gayet iyi 🙂
Nazerin Dr. Seyithan Elçeoğlu bence gerek tavrı üslübu ile her türlü sorularınızı merakınızı cevaplıyor. Çok bilgili alanında. Gebeliğiniz boyunca hiç sorun yaşamazsınız kendisi ile.Türkiye de haberlerde de çıkmıltur kendisi. Ben ondan başka doktor tanımam Mardin’de
Esbebeginannesi Poncigim2508 normal dogum olursa doktorumuz yanimizda olmuyor mu canim. Ebeler mi yaptırıyor acaba?
Dilangg Ben Eskişehir'de yaşıyorum ama ailem Mardin'de o yüzden son ayda Mardin'e geleceğim. Cihanpol Enes hocaya gideceğim, önceden de gitmisligim var çok ilgili çok güler yüzlü kesinlikle tavsiye ederim
Dilangg Arkadaşlar bu arada cihanpolde 2020 doğum fiyatlarını soran var mı aranızda? Ben aradım fakat bilgi vermiyorlar telefonda ben 8. Ayda gideceğim