Mahbuss Esbebeginannesi hamile değilim ama uğraşıyorum ben Mardin parkta Şahin beye gidiyorum kalabalık ama iyi ilgileniyor. Yalnız park hastanesi doğum konusunda çok kötü bence ayrı oda gibi bişey yok bir sancı odası var orda sancısini orda çekiyor kimse alınmıyor doğumda aynı yerde yapılıyor malesefki
Sonay38 Heyv bende Arjen beyden çok çok menmunum memleketimde de dogum yapma imkanım var ama Arjen bey e güvendigim için mardinde olacak dogumum
Esbebeginannesi Pelsin ben midyattayim canim ama dogumu kiziltepe cihanpol hastanesinde düşünüyorum. Nasil hastane guzel mi bilgin var mi
Ilknur_emin 0Hacer0 canım devlet hastanesi çok kötü imkanın varsa gitmeni tavsiye etmiyorum. Tabi imkanın yoksa yapabilacak birşeyde yok
Pelsin Esbebeginannesi benim bildiğim en iyisi o arkadaşım da orda yapmış çok iyi bi doktordu doktoru ismini öğrenim sana söylicem
Pelsin Esbebeginannesi cihanpol mem arjin mil canm doktorun adı çok ilgileniyormuş ben orda değilim yoksa giderdim şimdi İstanbul’da yaşiyom
Poncigim2508 Cihanpol hastanesi bülent hoca 🥰 zaten normale doktorlar girmiyormuş sadece sezeryana giriyorlarmış ama ben doktorumdan çok memnunum
Esbebeginannesi Poncigim2508 normal dogum olursa doktorumuz yanimizda olmuyor mu canim. Ebeler mi yaptırıyor acaba?
Merve7644 Evnmrvn ben bir kere gitmiştim daha da gitmedim 😁aşırı yoğun bu yüzden de muayene olurken bile insan geriliyor acil sırası gibiydi
Heyv Mahbuss Şahin bey abimin sapasağlam bebeğine ölmüş sabah kürtaj yapacağız demişti. Neyse ki ertesi sabah Arjen Beye götürdük yengemi hamd olsun sağlığı yerindeydi