Ozlem1250 Bence acile gitmenizi tavsiye ederim. Kötü olarak algılamayın ama benim diğer gebeliğim de aynı şekilde hareket etmedi ve öldüğünü öğrendim acilde çok acı allah kimseyi sınamasın zor zamanlardı. Sizde bir gidin ve geriye yolunda mı baktırın derim.
Elifmams Mom46 hiç oynamadimi canım şimdiye kadar. Ben baya sallıyorum oynamadiginda doktorda ultrason da gayet şiddetli vuruyor sende bı sıkıca sarsmayi dene. Ayrıca benim bebek de iki gün oynamamisti bazen birgün oynayıp birgün oynamiyordu başta çok vesvefe ediyordum ama baktım ben takilmadikca herşey normal seyrediyor
Mom46 3melekannesi şimdi gidiyorum cnm antibiyotik kullanıyordum oda alerji ve yan etki yaptı şuan gidiyorum dua edin inşlh bir sorun çıkmaz😰🙏🏻
Goncaemrah Mom46 28.haftaya kadar düzenli hareket etmez canım. Sen istersen doktora git ama içini ferah tut. Ben de öyle oldum. 28.haftadan sonra kıpır kıpır oluyorlar.
Esma111 Mom46 benim bir arkadaşımın başına geldi . 23-25 haftalıktı. Oynamıyo diye çok korktu normalde çok hareketlıymıs. Ama meğersem bebiş ters dönmüş. Hani normal doğum pozisyonundan terse dönmüş. Sıkışmış eskisi gibi rahat edememiş. Endişelenecek bişey yokmus yani. 🤗
Ruhsuz Benim de iki gündür canım sıkıldı hareketleri eskisi gibi değildi korktum baya hemen acile gittim baktım hamdolsun iyi dedi doktor sizin de iyidir İnşAllah 🤲
Miranmiray Mom46 Korkma canım normal dir. Bu arada birşey sorucam aceba flaş ne işe yarıyor ki anlamadım ben😅😅
SedaveSusam Mom46 korkma canım bende 25. Haftada gitmiştim acile bu yüzden doktor bu haftalarda normal dedi gün içinde küçücük bir kıpırtı bile hareket sayılır dedi
Mom46 3melekannesi hyr olmadı şuan acildeyim kalp atışını duyamadılar yarın kendi doktoruma gidicem serum taktılar😭😭😭
Mom46 Semaerdemhiç iyi değilim şuan acildeyim kalp atışını duyamadılar yarın kendi doktoruma gidicem serum taktılar😭😭😭
Darkgod Mom46 nöbetçi kadın doğumcusu olan bir hastaneye mi gtseniz Allah'ın izni ile herşey yolundadır inşallah
prettywoman Mom46 üzülmeyin ultrasonla baksınlar eğer dopler cihazla dinlemeye calistilarsa duyamayabilirler.Sabaha kadar kendinizi yer bitirirsiniz yoksa hemen ultrason muayenesi isteyin
Semaerdem Mom46 doplerle mi dinledi? Onunla bazen duyulmuyor. Bencede Yakında başka bir acil varsa oraya git. Nöbetçi kadın doğum doktorları olan.
Berrin123 Mom46 aynı haftalarda benim de öyle oldu. Yorulunca falan gün içinde hiç hissetmezdim bazen. Dopplerle dinlediler kalp atışı düzgün alınmadı falan o ileriki zamanlar işin daha iyi duyuluyor. Korkmayın siz. Cihazdan kaynaklı o. İnşallah güzel haberlerini bekliyoruz🙏🏼
Nilay35 Mom46 cnm emin ol yorulduysan ondan da olmustur ki bn 1.5 gun hissetmedm daha sonra tamemen dinlendm ondan snra hareketlendi ayaklarimi falan havaua diktim