Kızlar şuan çok tedirginim 23 haftalık hamileyim dün aşırı hareketliydi gün boyu bugün gün boyunca bebeğimin hareketlerini hissetmedim çikolata yedim soluma yattım soğuk süt içtim flaş açtım hiçbir şekilde tık yok sadece kasıklarıma ağrı giriyor bıçak saplanır gibi çok korkuyorum Ve Karnım aynı hamur gibi yusyumuşak😭😭😭