Glsmblt Ahuzd canım benim de 1 haftadır 2 cm açıklığım var dün muayeneden sonra nisanım geldi bugün de devam etti. Ama sancılarım yok 38+3 um şuan. Ne zaman doğum olur bilmiyorum aciklik devam eder mi acaba
Ahuzd Glsmblt benim durum bu yarın yatıyorum İnş sağlıkla doğururum 🙏🏾Artık Adım atacak halim yok🥺 Devam eder tabi açılmaya .
810473 Glsmblt resmen aynı durumdayız yaa ıns sancıların sıklasır ne dıyım tabı benımde 😊🤷🏻♀️ Cınsıyetı ne bebegının?
Glsmblt 810473 amiin canım inşallah hepimizin. Kız olacak inşallah ilk bebegim acaip tedirginim hareketlerini sürekli takip ediyorum aman bisey olmasın korkusu var hep hayırlısıyla kavussaydik. Seninkinin cinsiyeti ne :)