Gokcee28 Ahuzd devlet hastanesimi özel mi bende 40 haftalık oldum ama gün vs vermediler sancım falan da yok devlete gidiyorum
Ahuzd Mehtaponur evet nişanım 2 gündür geliyor , sancım yok diyebilirim , dün alttan muayene oldum, sonrasınsa hafif hafif sancılar olmaya başladı .
Ahuzd Gokcee28 özele gidiyorum , açılma olmasını bekledi doktorum , 41 haftayı geçirmek istemiyor , rahim ağzının yumuşamasını da bekledi sanırım.
Mehtaponur Ilknrshnn Ben hiç alttan muayene olmadım ama merak ediyorum acaba bende de bir gelişme var mı diye ;) Ama nişan gelmeyince yoktur diye düşünüyordum sancılarım arasıra oluyor hafif hafif
Mehtaponur Ilknrshnn benim doktor Kasıklarıma bastırdı sıkıştırdı canım epey yandı ama alttan bakmadı, o günde ağrı oldu ama gelen yok:)
2020annesii Benim daha erken ama 1 cm açıklığım var nişan gelmiş olabilir mi acaba bu açıklıkla ben mi farketmedim acaba😒