Brgzl Smbl_gzl doktor iyi dedi mi kilosuna millet bir kilolar yazıyor okudukça psikolojik olarak acaba zayıf mı benim ki diyorum 😌
Dilan90 Brgzl doktor zaten bir sıkıntı varsa söyler sen kılosuna takılma kılosu iyi olup gelişimi geriden gelen bebekler var doktorlar diyo 2500 ile 4000 kg arasında doğan bebeklerin bizim için bir farkı yok diye takılma yani düşük bile olsa sorun degil yeterki haftasıyla uyumlu gitsin
Handan17 Brgzl muz cok kilo yapio bebege canim bence iyi herkesin farkli oluyo 100 200 gram oynayabiliyo 😊
Brgzl Dilan90 haklısın canım herşey güzel haftasında diyor doktor bi sıkıntı çıkmadı bugüne kadar çok şükür şeker yüklemesi yaptırdım 2 gün önce onun sonuçlarını bekliyorum 🙏🏻 24+3 olduk bizde oğluşumla 👼🏻
Nur_suzen Bende geçen hafta 24 haftalık olduğumuzda 640 gr olduğunu öğrendim bu haftadan sonra kilo artışı hızlı olması gerekiyor demişti doktorumuz sağlıkla gelir İnşallah bütün anneler sağlıkla alır kucaklarına bebişlerini 🙏🏻
defnemila Handan17 Canım 2 hafta evvel gitmiştim kontrole 637 gr. Şuan son durum ne bilmiyorum :) Ben ilk 4 ay 10 kilo vermiştim. Son 2 ayda 6-7 kilosunu geri alabilmişim o kadar. 🌸