Nur50 Estur ya kuzum ne güzel yazmışsın bende hep kız istiyordum ya erkek diyince ne çok sevindim be üzüldüm ama bi suçlu hissettim kendimi bebeğimi sanki istemiyor gibi 😔
Marpling Nur50 aynı şey banada oldu bugün oğlum olacağını öğrendim.ama hep kuz hayalleri kurdum.kendimi kötü hissediyorum.inşllh saglıkla alırız kucagımıza
Estur Nur50 demekki hepimiz aynı düşünüyormuşuz canım. Amaaaa onlar bizim canımız kanımız en değerlilerimiz 💙😘
Ballicut Bende hep oğlan hissettim ama kız istediğimden kız kız diye tutturdum ama öğrendik bizde erkekmiş sağlıkla gelsin kuzum😂
Tugba34 Nur50 rabbim hayırlısı ile kucağına da almayı nasip etsin canım 🙏🏻 Benim bir Kızım var şimdi ki hamileliğimi öğrendiğimden beri erkek hissediyorum ama nasip 🤗
Retina 22 haftaları bekleyin değişen olabiliyor. Şartlamayın kendinizi kızlar 😉 bana ilk erkek dedi 14 haftada sonra kıza benziyo dediler sonra kız dediler 22. Haftada sakladı biraz bizimki gerçi hsla şüpheliyim