Nur50 Rabbim kucağına almayo nasip etsin oğluşunu🤗umarım bebeğim sağlıklıdır öncelikle ve inşaAllah ben de öğrenirim artık 🙂 16+2 yim ben de doktor 12+6 ve 14. Haftada erkek dedi başka dr da 13 haftada kıza benzettim ama göremedm dedi bunu diyen dr biraz vukaatliymiş sezeryanda idrar kesesni delmiş birinin yeni bunları öğrendim daha gitmiycem bilemedm hangisi doğru söyledi bekliyorum 😊