Riskli bir gebeliğim olduğu için bu gebeliğimde doktorum yaptırtmadı. Herkese gerekli değildir. İlaçların yan etkileri olduğu gibi aşıların da vardır. Bunu doktorunuzla istişare etseniz daha net cevaplar alırsınız 😊 ağrı konusuna gelince ilkokulda vurulurduk ve ağrırdı öldüren bir acı değil yani o konuda endişe etmeyin 😊