Yaptırma düşük olur söyle böyle diyenlerin sözüne aldırış etme öncelikle.. Her şeyden önce her şeyin nasip olduğuna inan canım.
Yaptırmadın diyelim ya doğum esnasında bişey olursa Allah korusun, ben yaptırmadım bişey olmadı diyenlere de bakma ona bişey olmaz sana olur, Yaptırmadıgın zaman risklerin daha fazla
Zamanın ne getirileceği belli olmaz canm, Allah korusun en kötüsü bi kaza felan olsa acil bir doğum olsa steril olmayan şartlarda o zaman çok çok tehlikeli. Doktoruna danış ve yaptır