Aden AliHamiyetBarcn ilk hamileliğinizse eğer 24 haftalık olana kadar hissetmemeniz normal ben 18 de bağırsak hareketleri gibi hissediyordum tam 22 de hissettim tekmelerini
Bnarinn Bence herkesin hissetme durumu farklı hissedilmez falan diye bişey yok gayette hissediliyor bagırsak hareketleri cok farklı bu çok farklı ama bende çok erken hissettim ve ilk hamilelegim kişiye göre değişiyor öle sağ sol da şans meselesi alakası yok
Mervedumankaya Kimi erken hissediyor kimi geç 🙂 bana da 20den önce zor dediler ama ben 16dan beri düzenli olarak hissediyorum çok şükür 21 hafta olduk. Allah size de bian önce hissetmeyi nasip etsin