Bebegin hareketlerini hissetmek için çok erken ama size küçük bir tuyo vereyim..gebeligimin başından beri Sol tarafımda damar atması hissederdim..sol kız,sağ erkek derlerdi..gerçekten 12+3te kızım olacagini öğrendim..şuan 25 Haftamdayım daha yeni heryerde dolanıyor..3 hafta önceye kadar hala soldaydı