Bellazarea
Nurrrrr
Mombus kızlar bebeğim pozisyon olarak ters olduğu için 5 cm açıklıkla sezaryen e alındım 🙄 o an hissetmiyosun ama sonrası bna kalırsa şuan için çok kötü ağrılarım çok fazla 🤦🏻♀️ Normal olmasını çok isterdim ama yavrum babası kılıklı olduğu için tersden geldi resmen dünyaya 😂😂 ve hamile iken evet anneyiz biliyoruz ama koynunuza aldığınız an anlıycaksınız adeta cennetten bir parça 🥰 darısı sizlere en güzel şekilde doğum yapmanız dileği ile 🙏🏻