Mombus bi anlasam 🙄 ama suyum devamlı gelmiyo sızıntı şeklimde hep ve bebeğim hala ters pozisyonda ben de sezeryandan çok korkunca git eve belki sancın vs gelir bebek de döner vs dediler orda olsam da bişey değişmiycekti bi nevi iyi oldu da gibi belim çok ağrıyo ama sancı dediğim bi ağrım yok ve sancı acıısı nasıl olur onu bile bilmiyorum benim yalancı sancım bile olmadı galiba hissetmiyorum yani bence