Gamzeahsen 24+6 haftalık hamileyim Dün doktora gittik kontrole herşey iyi dedi kilosu 664 gr bende daha 3 kilo aldım iştah yok canım hiç birşey yemek içmek istemiyor zorla yiyorum doktor da kilosu iyi dedi ama biraz ufak bebek dedi sizce kilosu nasıl ve bebeğe kilo aldıran şeyler nedir sizce ne önerirsiniz 😐
zelis63 Gamzeahsen bence gayet iyi kuzum ben nerdeyse haftada 1 kilo almaya başladım bebeğim 24. Haftada 570 gramdı 28. De gittim 1200 olmustu bu haftalardan sonra alamya başlayacak merak etme canm senin çok kilo alman bebegede çok kilo aldırcak değil inan. Ama avakado ye bide arklar süte katılan toz nesquiki çok tavsiye etti dene istersen son haftalarda süt çok iyi geliyormus bebege canm
Sahreyldrm Gamzeahsen kilosuna doktor normal dediyse sıkıntı etme kuzum belki de minyon olacaktır canı sag olsun ama sıkıntı varsa eğer ballı sut pekmez ceviz fındık badem muz kahvaltılarda mutlaka yumurta yemeni tavsiye ederim
Nurhayatymnli Gamzeahsen ay bende senin gibiyim pek bisey yiyemiyorum ama yedigim kadari yariyo sanirim 21+0 Haftalikken 493 gram olmasi gerektiginden buyuk demisti ilerde buyur zaten pekde dert yapma o ağırlaştıkca bizde ağırlaşıcaz 😊
SevdaTrkl Gamzeahsen Süt, yoğurt, et, tavuk, balık, ceviz, badem, kabak çekirdeği, pekmez, tahin bol bol ye canım 21. Haftada 550 gramdı benim bebeğim. Her gün sütümü cevizimi yoğurdumu yiyorum bi de taze meyve kuru meyve bol bol tüket kilo alır ☺️
2kizanasi 22 haftalık 600gr kızım, bizede tombiş dendi :) doktor genetikte olabilir anne babanın doğum kilosu etkileyebilir dedi :)
Gamzeahsen 2kizanasi bizim de kızımız olacak kilosu iyi dedi ama ufak biraz dedi bende yemek konusunda zorla yiyorum hep acaba yemiyorum ondan mı diye moralim bozuldu biraz
Gamzeahsen zelis63 sen böyle diyince içim rahatladı biraz canım valla saol sütlü tozu avakoduyu yiycem bakalım öbür aya ne diyecek kilosu iyi dedi ama biraz ufak dedi o beni biraz korkuttu
Gamzeahsen Sahreyldrm saol cnm herşey normal çıktı çok şükür kilosu da iyi dedi belki senin dediğin gibi minyon tipli olacak canı saolsun sağlıklı olsun da tek
Ruhsuz Benim ki de 25.haftada 935 gr benim kide baya tombik MaşAllah 😍 süt ceviz yoğurt ağırlıklı olarak tüketiyorum ondan galiba
zelis63 Gamzeahsen yok canm için rahat olsun daha bebiş bundan sonra kilo alamaya başlıcak hem sağlıklı olması çok kilolu olmasından önemli takma sen herkesinki farklı o haftalarda benmki seninkindende küçükmüş yani bak toparlıyor yavas yavas
Gamzeahsen Nurhayatymnli hiç iştah yok cnm dikkat etmeye çalışıyorum yoğurdu hergün yiyemesem bile bir iki gün arayla yiyom meyve çok yiyom hergün yiyom kuru yemişlerde yemeğe çalışıyorum hep inşallah bu aydan sonra daha çok kilo alır bebişlerimiz
Nurhayatymnli Gamzeahsen ben yoğurdu sade yiyemiyorum anca yemeklerin yaninda yiyorum her aksam keyfi oturayimda yogurt yiyim yok yani 😂