Canoss ilooshhh 34+0 olduk ikiz olduğu için 36 dolunca alalım dedi doktorumuz ☺️ Heyecanla bekliyoruz
Rabiaa59 ilooshhh 25+2 yiz. Bir an önce zaman geçsin de 30’lu haftaları göreyim istiyorum ☺️😍sabırsızım kızıma kavuşmak için 🌸😅