ilooshhh candanote zaman çok çabuk geçiyor canım ben 30 haftama kadar sanki 1 hafta geçmiş gibi hissettim ondan sonrası biraz yavaşliyo tabi dogum heycanı başliyor 🙏😍
candanote ilooshhh Oylemi bende 30 lari gormeyi bekliyorum heyecanla🤗 Hazirliklari felan oyalanirim diye dusunuyoum ama 😍Hayirli zamanda saglikla kavusalim insllh.
candanote Serap0733 Ne guzel masallh darisi bi kac hafta sonra bana🤗 Sizinde az kalmis bittimi hazirliklar👼
Serap0733 candanote 😂daha başlamadım desem haftaya başlıyorm martın orasında doğum bakalım 35.haftaya kadr hepsını bıtırıcem inş:)
Annnnneeesss Busraarsub merhaba kullandığınız bir takviye ilacı yada vitamin var mı bu haftalarda bende hayırlısıyla 13. Haftamdayım ve folikasit dışınfa herhangi bir ilaç vermedi doktorum
candanote Serap0733 Allah kolaylik versin halldersin inslh saglik olsunda 😍 Ama baya salmissin demeden gecmeyim😂😂