kitapkurdu Deletedmom291 ben 18+5 te hissettim ilk 20den sonra netleşti. Şuan 24+1 olduk 4-5 gündür asla durmuyor maşşallah 😊
Nml06 Deletedmom291 Merhaba, bebeğinizin hareketlerini hissetmeniz için çok ama çok erken çoğu gebe 19undan sonra hisseder💫
Deletedmom291 Bebiskomm sanane niye yorum yapıyosun madem ne biçim insansın sen sende başka herkes insanca yazıyo bilgileniyorum bi daha yorum yapma sen tamammı ordan bilip bilmeden yazması kolay
Deletedmom291 Bebiskomm şuan bi limon büyüklüğünde zaten fasulye de değil uygulama söylüyo daha kendin bilmiyosun bari boş yorum yapma
Nml06 Bebiskomm Canım belki doktoru bilgilendirmemiştir, burayı yeni kullanıyordur, bilemeyebilir 🥰kalp kırmadan yazsak ne güzel olur. 😁🙏herkes her şeyi doktoruna soramıyor ya da araştıramıyor
Deletedmom291 Nml06 aynen öyle herkes klavyede böyle zaten düşünemeyen insan çok herkes sizin gibimi mesela
Nml06 Deletedmom291 Sizde üzülmeyin, gerilmeyin post açıyorsunuz..cevaplamak isteyen cevaplar gerisi de cevaplamasın zaten 🤗❤️
Busegulce Deletedmom291 ben 20+5 deyim bazen net hissediyorum bazen hissetmiyorum normal canım biraz daha sabret
Deletedmom291 Busegulce anladım ya etrafımda bi kaç kişi aynı haftadayız biz hissediyoruz deyince bende merek ettim şaşırdım çok sağolun 🙏😊
yagmur2019 Deletedmom291 daha çok erken ne yerseniz yiyin hissedemezsiniz korkmayın çok normal😊20.haftadan sonra başlıcaksınız hissetmeye ve sonra sizi uyutmucak ☺️