Deletedmom291 Deletedmom317 işte bilmediğim için sordum zaten sizlere etrafımda bi kaç kişi var hissediyoruz dediler o yüzden endişelendim bende
Deletedmom138 Deletedmom291 acaba kasık ağrınız oluyor mu bende de ilk zamanlar oluyordu bebek yapıyor heralde diye düşünüyordum yerleşme ağrısıymış
TwinsmomDA Deletedmom138 o agrilar bebeğin yukarı çıkma Agrisi. Bide kaslar genişliyor bir sürü bir sürü Ağrı oluyor daha da olcak 😫
TwinsmomDA Misssimsek tee 17 de hissettim ben ilk ama birini hissettim 😁 simdide sürekli uyuyorlar heralde çok nadir hissediyorum ama artık vurunca dışardan görebiliyorum eksiye acayip tepkileri var sürekli eksi aserdigimden heralde 😂 çikolataya tik yok ay canm cekti 😂
Adel001 Deletedmom291 yok onu anladımda ben 16 haftada hissettim az az yani onun için sordum hemde endişelenme diye
zelis63 Deletedmom291 en en erkeni bile 15. Haftadan önce hissedilmez canm oda bir ihtimal 18 den sonra hissedersin net 20. Haftadada tam tam tekme hissedersin zaten
Ehvamlianne Deletedmom291 şiş daha çok cucuksunuz annesi🤗❣️😘 bekle yaklaşık 10 hafta sonra net bı şekilde dışardan hareketlerinin bile goruceksin benimde ilk gebeliğim bende senin gibiydim hatta bak 15 te falan böyle kelebek kipirtisi gibi hissedebilirsin ❣️😘
Bebiskomm Deletedmom291 insanları sinir etmek icn yaopıyosun bence.13 haftada bebek fasulye kdrdır neyi hissetceksin bunu bile bile yazıyosun ultrasona da mı gitmiyon
candanote Bebiskomm uygulamadada yaziyor bu bilgiler acikcasi cogumuz tecrubesiziz zaten ilk gebeligimiz banada saka geldi ama ciddiymis 🤷♀️
Deletedmom291 Bebiskomm sanane niye yorum yapıyosun madem ne biçim insansın sen sende başka herkes insanca yazıyo bilgileniyorum bi daha yorum yapma sen tamammı ordan bilip bilmeden yazması kolay
Deletedmom291 Bebiskomm şuan bi limon büyüklüğünde zaten fasulye de değil uygulama söylüyo daha kendin bilmiyosun bari boş yorum yapma
Nml06 Bebiskomm Canım belki doktoru bilgilendirmemiştir, burayı yeni kullanıyordur, bilemeyebilir 🥰kalp kırmadan yazsak ne güzel olur. 😁🙏herkes her şeyi doktoruna soramıyor ya da araştıramıyor