Ozzzgeee Esilyaa 12 haftalık bnmde hala devam ediyor ama ilac kullanıyorum o zman bulantılar gidiyo bir gün unutsam ilacı o gün hemen yediğim herşey cıkıyor içtiğim su bile
Ipeku Ozzzgeee hangi ilaci kullaniyorsun canim bende ilac iciyorm ilacsiz bigun dendm berbat oldum ama ilacla bile tam gevmiyor ya seninde oylemi acaba
Sirius223 [silindi] 32+1, plesanta previa nedeniyle bir kanama yahut sancı cogalmazsa o haftada alacağını söyledi doktor. Hep kanamalı geçti hamileligim. Bebek hafiften baskıya başladı. Düzenli olmayan sancılarım da var.
[silindi] Sirius223 sağlıkla sıhhatle sorunsuz geçer Kucağınıza alırsınız inşallah çok zor gerçekten süreç herkesi farklı yoruyo😔
Sirius223 [silindi] inşallah,öyle canim ama yinede bin şükür ne kadar zor olsada emsalsiz bir duygu hamilelik . Şimdiden size hayırlı doğumlar diliyorum. Sağlıkla, bir avazda inşallah 😚
Ipeku Esilyaa benxe 12 hagtaligim ayni canm ya gecmek bilmiyorm yemege korkuyorm artk psikolojim bozulduuuu 😔
Ozzzgeee Ipeku prilam Dr canım bana cok iyi geldi ilac kullandıgm gün hc bulantı kusma yok ama 1 gün ilac unutsam hemen cıkıyor yediklerim
Tugbahanci Esilyaa sakun öyle düşünme canım ben daha yeni kaybettim dört aylıktı erken dogum oldu suyum geldi ve bebeğimi kaybettim dua et saglıkla kucagına almayı Rabbim nssip etsin
Ipeku Ozzzgeee bende onu kullaniyorum canm kusmam sukue geciyor icince ama bulantim hafifte olsa devam ediyor yafa ne bilem benm psikoloji gitti canm bsey yemek istemiyo korkuyorm agzimin tadi hic yok hep aci gbi geliyor 🙄
Ozzzgeee Ipeku Allah yardımcın olsun canım inşallah geçer 3 ay olduk hala devam ediyor korkuyorum doguma kdar böyle olcak dye ama inşallah en kısa sürede gecer
Canan06 Esilyaa ben 37+4 haftalk hamileym mide yanmasi gecmiyor ama bulantm 4.ayn sonuna doğru geçmişti dolabın kapağını dahi acamiyodum kaynanam ve annem baktı bana rabbm sizide kurtarsın o bulantılardan