Hatice_ceylan canım.bebisin erkek mi benim 2. Gebeliğim.kizimda böyle şeyler yaşamadım ama oğlum.gercekteb anlattığım gibi hep önümde ve aşırı zorlaniyorum normalde hep doktorlar iç karnın geniş derlerdi cocuk bunda dar alanda gibi 😁 36 haftadayım bel ağrısı çok yapıyor birde bi araştırma yapmıştım bebeklerin pozisyon duruşlarına göre karin şekil alıyor bırak demekki öyle rahat ediyor ben hiç hi işlemini yapamıyorum eğilme söz konusu olduğunda çünkü sopa yutmus gibi öyle kilo da almadım çevrem gülüyor bu durumuma 😊