Yürümek en en iyisi, Romanyada yaşıyorum, burası akşamları -5,-6 lara kadar iniyor ve benim en büyük zevkim gece soğukta 1-2 saat yürümek, hem hava çok daha temiz oluyor 😂 Siz neden yürüyemiyorsunuz anlamadım 😊 Çok üşüyorsanız sıkı sıkı giyinin öyle çıkın bence..