Bende uni babyle yikadim dolabini acip acip kokluyorum kokusu cok kalici halam bebisinin bazi kıyafetlerini bana ayirdi ayırdıkları 1 senedir bazanin altindaydi halen kokuyordu mis gibi tabiki gene yikadim ama çok güzel kokusu kendi giysilerimide onunla yıkamak istiyorum yaa😁❤