Duyguslabebegi GizPek ayy ayni biz de öyle. 17+1 im hiç hissettiniz mi bebeğin hareketlerini. Ben bi kaç kere içerden birşeyler (gıdıklanma gibi gaz hareketi gibi )hisseder gibi oldum ama bugün hiç hissetmedim üzülüyorum :(
GizPek Duyguslabebegi yani daha bebek mi gaz hareketi mi bilmiyorum çok yakın oldukları için. İlk gebeliğim kilolu hamile kaldım çok geç hissedicem galiba 😔
Duyguslabebegi Gulanelis merhaba bende 17+1 im hareketlerini hissettiniz mi acaba. Ben daha hissedemedim de üzülüyorum kendi kendime
Gulanelis Duyguslabebegi üzülme canm 2 3 haftaya hissedersin herkes öyle diyor ben ufaktan hissettim şuan 18+0
ozgnur Duyguslabebegi merhaba bizde 17+4 haftalığız inşallah bizde Emir koyucaz ismi görünce heyecanlandım 🤗
Ebrudogantemur02 Anayimana 18+2 😊 bir kaç küçük şey aldık ama büyük eşyalar için bakıyoruz sadece oğlumuz Ali Asaf olacak inşallah 👶🏻
Elifcek Biz de 18 haftalık olduk ikizlerimle 🥰 Hiç alışveriş yapmadım . 7. Aya kadar da düşünmüyorum yapmayı . İkisi de erkek . İsimleride Süleyman Aras & Tufan Manas koyacağız rabbim izin verirse🙏 Sağlıcakla gelsin bebişlerimiz ❤️🧿
Duyguslabebegi ozgnur ayy canım benim maşallah bende heyecanlandım😍 inşallah Allah nasip etsin de hayırla kucaklarımıza alalım Emir’lerimizi❤️ Bu arada hareketlerini hissettin mi ben daha hissedemiyorum ☹️
ozgnur Duyguslabebegi amin canım inşallah 🥰 ya böyle arada sanki balon patliyormus gibi oluyor ama tamda emin olamıyorum gaz mi acaba diyorum 🙈
[silindi] Anayimana bizde 20+1 olduk begendikce kıyafet aliyorum oğluşuma bide hastane çıkışını yaptirdim gelmesini bekliyorum odasini 7. ayimda filan yaparim simdilik begendigim kiyafetlerini aliyorum isimde metehan olucak 🙈💙