Anayimana Merhaba haziranda doğum yapicak gebe hanimlar..alışverişe basladinizmi??? Bebislerinize hangi isimleri vermeyi düşünüyorsunuz???
aytii Anayimana küçük şeyler gördükçe dayanamayıp alıyorum ama büyük parçaları daha almadım arada bakıyorum internetten falan o kadar ne zaman başlayacağımı da bilmiyorum
Vnsgb Anayimana bebeğim erkek adı Ayaz olucak ufak tefek şeyler 3 5 parça dışında hiç bişey almadım ikinci gebeliğim martta taşınıcam o zaman başlarım artık beşik oda vs kıyafetler falan arabamız kızımdan var zaten gerek yok tekrar almama bakalım beni neler bekliyor 🤔🤔
Dibeee Anayimana 2. Gebeliğim 16 aylık Bi kızım var 18 haftalık erkek bebek bekliyoruz ☺️🙏 ismine özel hastane cıkısı kapı süsü kendime tac terlik VS yaptırttım kızımdan kalanda bir cok esya var onun dısı da pek birsey almayı dusunmuyorum dogunca yeterince masraf oluyor zaten birde tabi bez ıslak mendil VS alıcam okadar
Gksn1993 Merhaba hayır ben daha başlamadım hazıranın sonuna denk geliyor doğumum ki ben daha bebeğimin Cinsiyetini de öğrenemedim göstermiyor 😊
Gulanelis Gksn1993 yaaa benimde 25 haziran diyor doktorum ama göstermedi:) 17+6 2 dır doktor kıza benziyor diyor
burcuatakann Benimde mayıs sonu haziran başı doğumum ama hiç başlamadım daha araştırıyorum sadece arada ismide yiğit alp olucak inşallah
Duyguslabebegi Gulanelis merhaba bende 17+1 im hareketlerini hissettiniz mi acaba. Ben daha hissedemedim de üzülüyorum kendi kendime
Minyonik Anayimana henüz alışverişe başlamadık erken diye düşünüyorum 🤔 Yahya karel olucak ismi nasipse💞
GizPek 17+3 üz oğlum olacakmış ne adına karar verebildik ne eşyalarına. İsimsiz doğacak çocuğum 😅 alışveriş için biraz erken mi davranıyoruz acaba
Duyguslabebegi GizPek ayy ayni biz de öyle. 17+1 im hiç hissettiniz mi bebeğin hareketlerini. Ben bi kaç kere içerden birşeyler (gıdıklanma gibi gaz hareketi gibi )hisseder gibi oldum ama bugün hiç hissetmedim üzülüyorum :(
NisaMomy Anayimana hazıranın 8 ine denk geliyor doktor tahmini söledi tabide, ben aldım ufaktan canım banyo setini biberonları falan kıyafette aldım baya, ama odayı falan 7. Ayda düşünüyorum şu an 20+3 üm😊 kızım olcak inşallah adınıda Nisa koyucaz
Sukufe Anayimana 19. Hafta dayım ve bebeğim erkek dedi doktor değişmezse bilemiyorum adı da hamza olacak Inş alışverişe başlamadım şu an çok erken yani geç yapmayı düşünüyorum
Semiha89 Anayimana benim de oğlum olacak 18+1 olduk. Ismi inşallah Berat olacak henüz hiç bişi almadım. 22. Hf ya kadar da almayı düşünmüyorum.
Kdzeregli Anayimana haziran 16 kısmetse ve alışverişin çoğusu bitti azı kaldı diyebilirim beşik şifonyer kendi hastane pijamalarım falan kaldı her şeyini aldık aylara böldük. Maddi açıdan böyle olması daha iyiydi bizim için bir anda herşeyi alamazdım
BusraDevlet83 Anayimana Başladım ufaktan. Hatta hastane çıkış ve mevlüt icin bile plan yaptim simdiden😁 Hastane çıkış seti de aldım iki adet. 5 li ve 10 lu. Araştırıyorum hala ayrıca 🥰